Oldal: 1 / 1

Tradfi problémák.

HozzászólásElküldve: 2022.11.04. 18:49
Szerző: handras
Szeretném jelezni, hogy az egy éves cikketek alapján szerettem volna egy égőt és egy mozgásérzékelőt csatlakoztatni a Smartthings hub V3-hoz. Az égőt probléma nélkül kezeli, de a mozgásérzékelőt -ugyan felismeri- de munkára bírni nem tudtam.
Az Aeotec szupportja nagyon segítőkész volt, de azért odaszúrta, hogy ezen eszközök nem rendelkeznek WWST minősítéssel....

Re: Tradfi problémák.

HozzászólásElküldve: 2022.11.04. 21:16
Szerző: David
handras írta:...de a mozgásérzékelőt -ugyan felismeri- de munkára bírni nem tudtam....

ERRŐL a cikkről van szó? És abban az E1745 mozgásérzékelő? Az egy teszt volt, tehát bizonyosan működött, még a képernyőfotót is láthatod a képen. Hogy azóta mi változott, esetleg az IKEA cuccában, azt nem tudjuk. De ahogy látod, mi nem is kínálunk IKEA termékeket, csak egy tesztet írtunk, hogy akinek van, az tudja, hogy a SmartThing központtal hogyan működnek.
Kérlek, ha tőlünk származó SmartThings központod van, akkor regisztráld a Terméktmogatás oldalon, és kérdezz a fórum megfellő helyén, ne itt a vásárlás előtti kérdéseknél!

Re: Tradfi problémák.

HozzászólásElküldve: 2022.11.05. 10:29
Szerző: handras
David írta:
handras írta:...de a mozgásérzékelőt -ugyan felismeri- de munkára bírni nem tudtam....

ERRŐL a cikkről van szó? És abban az E1745 mozgásérzékelő? Az egy teszt volt, tehát bizonyosan működött, még a képernyőfotót is láthatod a képen. Hogy azóta mi változott, esetleg az IKEA cuccában, azt nem tudjuk. De ahogy látod, mi nem is kínálunk IKEA termékeket, csak egy tesztet írtunk, hogy akinek van, az tudja, hogy a SmartThing központtal hogyan működnek.
Kérlek, ha tőlünk származó SmartThings központod van, akkor regisztráld a Terméktmogatás oldalon, és kérdezz a fórum megfellő helyén, ne itt a vásárlás előtti kérdéseknél!


Igen erről a cikkröl és természetesen az E1745 érzékelőröl beszélek.
Értem, hogy csak teszt és nem forgalmazzátok, de talán érdemes lenne odaírni, hogy olvasói jelzés alapján, problémás lehet, aki vásárolni akar az inkább válasszon más eszközt a ti kínálatotokból.

Sajnos én nem itt vettem a HUB-ot, Hanem másik Aeotec forgalmazónál, ezért írtam ebbe a topicba. Ha vásárolok mást nálatok, kaphatok bebocsájtást?

Re: Tradfi problémák.

HozzászólásElküldve: 2022.11.07. 10:10
Szerző: David
handras írta:...talán érdemes lenne odaírni, hogy olvasói jelzés alapján, problémás lehet, aki vásárolni akar az inkább válasszon más eszközt a ti kínálatotokból.

Ezt sajnos nem tehetjük meg, amikor nálunk mást mutatott a saját tesztünk eredménye a cikk írásakor. Természetesen, lehet, hogy azóta változott valamelyik oldalon valami, de erről csak akkor tudunk hitelesen írni, ha magunk is ezt tapasztaljuk. De itt a fórumban megmarad a posztod. Természetesen olyan eszközt javaslunk elsősorban, amit mi is forgalmazunk, és ezek jellemzően nem a legolcsóbbak a saját területükön.
handras írta:Sajnos én nem itt vettem a HUB-ot, Hanem másik Aeotec forgalmazónál, ezért írtam ebbe a topicba. Ha vásárolok mást nálatok, kaphatok bebocsájtást?

Nálunk nem is tudtad volna venni, mi a hivatalos importőr vagyunk, ezen az oldalon nincs webshop, de bármelyik viszonteladónknál jár a regisztrációs kártya a központjaink mellé, azaz ennek a fórumnak és Terméktámogatás oldalnak a teljes körű elérhetősége. De más módon ehhez nem tudunk hozzáférést adni.